مشکلات فیلم استرچ دستی

مشکلات فیلم استرچ دستی سنتی

مشکلات فیلم استرچ دستی سنتی

انواع مختلف فیلم استرچ وجود دارد که برای استفاده های مختلف در نظر گرفته شده است.تنوع فیلم های استرچ برای پرداختن به موضوعات متداولی مانند اندازه بار ، وزن بار ، نوع بار و غیره است.همچنین فیلم های استرچ دیگری نیز وجود دارند که به موارد غیرمعمول مانند محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و غیره می پردازند.

استرچ پالت دستی برای بسته بندی پالت در مشاغل با حجم کم استفاده می شود.فیلم استرچ دستی مزایای زیادی را به افراد یا شرکت هایی که محصول با بسته بندی با اندازه کوچک تا متوسط تولید می کنند ، ​​ارائه می دهد.

اگرچه استفاده از فیلم استرچ دستی ، یک راه حل موثر برای بسته بندی است ، اما مشکلات خاص خود را دارد که در اینجا به برخی از این اشکلات اشاره خواهیم کرد.

  • خستگی زیاد توسط اپراتور – فیلم های استرچ دستی می توانند بسیار سنگین باشند.وزن رول ها می تواند به اندازه 4-8 پوند در هر رول باشد.رول های سنگین باعث می شود که بسته بندی یک پالت با دست سخت شود و با گذشت زمان باعث فشار به کارگر می شود.این می تواند منجر به صدمه دیدگی در کارمندان شود.
  • فیلم استرچ دستی برای کشش لازم به نیروی کششی قوی نیاز دارد.میزان کشش به قدرت کارگر بستگی دارد.وقتی کارمندان خسته می شوند ، این نرخ کشش می تواند کاهش یابد و بارها ناپایدار می شوند.
  • افزایش ضایعات بسته بندی – رول های سنتی فیلم استرچ می توانند به راحتی آسیب ببینند.هنگامی که یک رول در اثر افتادن یا ضربه خوردن آسیب دید ، دیگر قابل استفاده نیست.پس از فشرده شدن ، جداسازی فیلم بسیار دشوار است و رول ها غیر قابل استفاده می شوند.
  • فیلم استرچ دستی نسبت به فیلم استرچ ماشینی کشش بار کمتری دارد.مشاغل مورد استفاده در تولید متوسط ​​تا زیاد باید فیلم کششی ماشینی را در نظر بگیرند.فیلم استرچ دستی برای اعمال بارها به نیروی انسانی نیاز دارد.هزینه های مربوط به این نیروی انسانی می تواند غالباً بیشتر از هزینه های انرژی الكتریكی دستگاه استرچ کش باشد.

فیلم استرچ دستی

فیلم استرچ ماشینی

مزایا – هر عملیاتی که تولید کافی داشته باشد از داشتن دستگاه استرچ و استفاده از فیلم استرچ ماشینی بهره مند می شود.استفاده از فیلم استرچ ماشینی به کاهش ضایعات و افزایش کارایی کمک می کند.فیلم استرچ ماشینی همچنین به شما کمک می کند تا بارها با همان کشش مداوم بسته شوند.این به بهبود امنیت بار کمک می کند.فیلم استرچ ماشینی همچنین می تواند عملیات خروجی را تسریع کرده و به کارگران اجازه دهد تا توجه را به جای دیگری معطوف کنند.

معایب – برای عملیات خروجی کوچکتر به صرفه نیست.رول ها به طور قابل توجهی سنگین تر از رول های فیلم استرچ دستی هستند.هزینه حمل و نقل در هر رول بسیار بیشتر از فیلم استرچ دستی است.هزینه های انرژی در ارتباط با تأمین انرژی دستگاه های استرچ نیز زیاد است.

موارد استفاده – فیلم استرچ ماشینی در صدها عملیات مختلف در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.از شرکت های بزرگ تولیدی گرفته تا کشاورزان و فروشگاه های مواد غذایی از آن استفاده می کنند.شرکت های بزرگی که بیش از 30 بار در ساعت تولید می کنند ، بیش از حد ممکن از استرچ کش کاملا اتوماتیک برای استفاده از فیلم استرچ استفاده می کنند.این دستگاه های کاملاً خودکار به جز برای بارگذاری فیلم استرچ در دستگاه ، به اپراتور نیاز ندارند.به طور معمول بار از طریق تسمه نقاله به ماشین منتقل می شود.طول رول فیلم های استرچ ماشینی که در دستگاه های کاملاً اتوماتیک استفاده می شوند ، می تواند از 5000 فوت طول تا 10000 فوت متفاوت باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *