انواع مختلف فیلم استرچ

انواع مختلف فیلم استرچ

انواع زیادی از فیلم استرچ وجود دارد و هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند که بسته به نیاز ، نوع مناسب آن انتخاب می شود.زمان انتخاب استرچ صنعتی باید موارد زیادی را در نظر گرفت که مهمترین آنها شامل اندازه و نوع بار ، شرایط عملکرد و هم چنین میزان بودجه است.در این مقاله برخی از مهمترین انواع فیلم استرچ ، ویژگی ها و کاربردهای آنها ذکر شده است.

فیلم استرچ دستی

فیلم استرچ دستی همانطور که از نامش مشخص است به صورت دستی اعمال میشود.نوعی از استرچ فیلم مناسب برای بسته بندی پالت که برای اعمال آن از نیروی دست استفاده میشود ، استرچ پالت دستی نامیده می شود.فیلم استرچ دستی ، معمولاً در عملیات بسته بندی با ظرفیت کم مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع فیلم استرچ

فیلم استرچ ماشینی

این نوع استرچ فیلم به گونه ای طراحی شده است که برای اعمال آن به دستگاه استرچ کش نیاز است.استرچ فیلم ماشینی ، مزایای بسیاری را نسبت به فیلم دستی فراهم می کند از جمله: بسته بندی سریعتر و کارآمدتر ، کاهش هزینه های بسته بندی مواد ، کاربرد ایمن تر ، بارهای ایمن تر و غیره.

استرچ رنگی

فیلم های استرچ رنگی برای پاسخگویی به نیازهای بسته بندی ویژه ای طراحی شده اند.فیلم استرچ رنگی گزینه مناسبی برای انواع بارهای گوناگون است.لفاف پلیمر سهند ، فیلم استرچ رنگی را به شرکتهایی که به دلایل مختلف به این نوع استرچ نیاز دارند ، می فروشد.برخی از شرکت ها از فیلم استرچ رنگی شفاف ، برای شناسایی سریع بارهای پالت هنگام حمل یا ذخیره استفاده می کنند.

ما فیلم استرچ رنگی خود را به رنگ های زیر ارائه می دهیم:آبی ، قرمز ، سبز ، زرد و نارنجی.داشتن چندین رنگ برای بسته بندی چندین محصول ، شناسایی سریع و آسان را هنگام بسته بندی امکان پذیر می کند.

استرچ رنگی

فیلم استرچ مات

برخی از شرکت ها از فیلم استرچ مات برای پنهان کردن بار خود استفاده می کنند.فیلم استرچ مات یک انتخاب عالی برای محافظت از بارها در برابر اشعه ماوراء بنفش و همچنین پنهان کردن بارها است.در کنار پنهان شدن ، شرکت ها اغلب از فیلم استرچ مات برای چاپ آرم های خود استفاده می کنند.فیلم استرچ مات سفید گزینه ای عالی برای چاپ یک آرم و برجسته کردن آن است.

از دیگر انواع استرچ فیلم میتوان به مواردی چون فیلم استرچ UVI ، فیلم استرچ VCI و استرچ پالت بند اشاره نمود.

از فیلم های استرچ UVI برای کمک به طولانی شدن عمر بسته بندی کششی هنگام ذخیره شدن در آفتاب استفاده می شود.مواد افزودنی که در این فیلم استرچ استفاده می شود ، ضمن حفظ و یکپارچگی بار ، فیلم استرچ را زمان قرار گرفتن طولانی مدت در فضای باز ، از تخریب محافظت می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *