فیلم شرینک پلی الفین

 فیلم شرینک پلی الفین (pof)

لفاف پلیمر سهند ارائه دهنده انواع محصولات استرچ غذایی , نایلون استرچ پالت و … یک محصول دیگر بانام فیلم شرینک پلی الفین (pof) عرضه کرده است.

فیلم شرینک پلی الفین (pof) یکی از بهترین بسته‌بندی‌ های شیرینگ (pof) درجه یک دنیا است و امروزه جزء محبوب‌ترین فیلم‌ های شرینک در بازار های جهانی است. پلی الفین یک روش مطمئن برای بسته‌بندی است، زیرا هنگام گرم‌ شدن آن گاز سمی آزاد نمی‌کند. همچنین کیفیت محصولی را که در مجاورت آن است تغییر نمی‌دهد؛ بنابراین این یک انتخاب محبوب و مطمئن برای صنایع غذایی است.

فیلم شرینک پلی الفین یا POF چیست؟

یک نوع فیلم بسته‌بندی انتخابی از نوع شرینک است که برای بسته‌بندی کردن انواع محصولات خوراکی و غیرخوراکی، بدون هیچ ترجیحی استفاده می‌شود. بسته‌بندی شیرینگ پلی‌الفینی به دلایل مختلف از جمله بوی کمتر هنگام آب‌بندی (سیل کردن)، مهروموم و ذخیره‌سازی عالی و انعطاف‌پذیری بسیار بال، نسبت به سایر فیلم‌ های بسته‌بندی ترجیح داده می‌شود.

این دسته از فیلم‌ ها فاقد کلر در ساختار شیمیایی خود بوده و از این‌ رو، گاز هیدروژن کلرید تولید نمی‌کنند و بهترین پوشش برای بسته‌بندی انواع مواد غذایی است. همچنین فیلم‌ های پلی الفین فاقد پلاستی‌سایزر هستند، بنابراین درجه حرارت مسئله‌ای جدی برای آن‌ها نیست. به دلیل مقاومت دمایی بالای پلی الفین، آن‌ها را می‌توان در گستره دمایی وسیعی ذخیره کرده و در محیط‌ های مختلف آب‌ و هوایی مانند فیلم شرینک پلی‌ وینیل کلرید سفت و نرم نمی‌شود. (بدون تغییر حالت در شرایط مختلف دمایی هستند).

POF از نظر خواص فیزیکی بسیار بادوام بوده، ساییدگی کمی دارد و همچنین، بسیار مؤثر و کارآمد است. منظور از دوام بالا به این معنی است که می‌توانید حتی از فیلم‌ های نازک این دسته برای بسته‌بندی محصولات خود و صرفه‌جویی در هزینه‌ها استفاده کنید. نازک بودن این فیلم‌ ها باعث شده که فرایند بسته‌بندی محصولات به‌ آسانی بوده و کمترین تغییرات روی رول آن‌ها ایجاد کرد.

تنوع این مواد بسیار زیاد بوده و از قیمت مناسبی برخوردار هستند. شکل‌پذیری و انعطاف‌پذیری مناسب آن‌ها باعث شده که می‌توانند به هر شکل محصول را به خود بگیرند و با ظاهر شفاف و روشن خود، فرایند بازاریابی و فورش محصولات بسیار مؤثر و مفید باشد.

حقایقی در مورد فیلم‌ های شرینگ پلی الفین

نکات زیر مهم‌ترین جزئیاتی هستند که باید درمورد این محصول بدانید.

  • رول‌ های شرینک پلی الفین ظاهری براق و روشن دارند. نتیجه این کار باعث یک انتخاب عالی از لحاظ زیبایی است.
  • پلی‌الفین‌ها صد درصد قابل بازیافت هستند.
  • به‌ یک‌ باره و در یک‌جهت جمع شده و هنگام بیرون آمدن از تونل حرارتی، یک بسته شیک و مرتب ایجاد می‌شود.
  • سرعت پارگی و سوراخ شدن آن بسیار پایین بوده از این‌ رو، بسیار بادوام و مقاوم است.
  • توسط سازمان‌ های بهداشتی جهانی و بین‌المللی (از جمله FDA) برای بسته‌بندی مواد غذایی مورد تأیید قرار گرفته است.

صفر تا صد ویژگی‌ های شرینگ pof

در ادامه به مهم‌ترین مشخصات و ویژگی‌ های این محصول پرکاربرد می‌پردازیم.

  • بهترین انتخاب برای محصولات غذایی
  • استحکام و ماندگاری بالا در برابر پارگی
  • مقاومت بالا در برابر تغییرات دما (تا دمای زیر صفر درجه شکل ظاهری و ساختار فیزیکی خود را حفظ می‌کند)
  • بهترین انتخاب برای چاپ رنگی
  • قابلیت بسته‌بندی محصولات با اشکال غیرمعمول و لبه‌های تیز
  • مقرون‌به‌صرفه
  • دوستدار محیط‌زیست
  • زیست تخریب بودن
  • از نظر شکل ظاهری شفاف، زیبا و شکیل بودن
  • قابل‌ استفاده برای هر سه نوع ماشین‌ های شرینک دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک
  • مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و پارگی
  • توانایی تولید فیلم به‌صورت 5 لایه
  • قدرت جمع‌ شوندگی مناسب
  • مقاومت بالا در برابر سایش و کشیدگی
  • تولید به‌صورت دو طرف بسته (روده)
  • بر حسب سفارش با ضخامت 15 تا 25 میکرون
  • توانایی تولید به‌صورت تک‌لایه و دولایه
  • امکان تولید رول به طول 1300 متر
  • توانایی تولید در ابعاد و اندازه‌های گوناگون بر حسب سفارش
  • سبک‌تر و مقرون‌ به‌ صرفه بودن از نظر بسته‌بندی به‌صورت سنتی

شرینک POF به دلیل اینکه تنها در یک‌جهت عرضی تغییر حالت می‌دهند، بنابراین برای بسته‌بندی‌ها بسیار مناسب است. فیلم شرینک پلی الفین (POF) به دلیل استحکام مکانیکی بالا، برای انواع بسته‌بندی کالا و قطعات با اشکال گوناگون قابل‌ استفاده است. از شرینک POF برای بسته‌بندی مواد غذایی، گوشتی، سبزیجات، دارویی، آرایشی بهداشتی و قطعات پلاستیکی و غیره استفاده می‌شود.

رول شیرینگ POF چه کاربردی دارد؟

فیلم شرینک پلی الفین به دلیل ویژگی‌ های منحصر به‌ فردی که دارد تقریباً برای هر نوع کاربردی استفاده می‌شود. مهم‌ترین کاربرد های آن شامل اسباب‌بازی، وسایل ورزشی، بسته‌بندی چای، غذاها، لوازم‌التحریر و کارت‌ها است که این‌ها تنها بخش کوچکی از کاربرد های رول شیرینگ POF‌ است.

رول‌ های شرینک  توسط بهداشت FDA و مقامات اروپایی برای بسته‌بندی محصولات غذایی تأیید شده است. این محصول بهترین پوشش برای صنایع غذایی و آشامیدنی (آب‌معدنی، نوشابه، ترشی، مربا، ژله، آب‌میوه، قهوه، ادویه‌جات، ترشیجات، روغن‌ های خوراکی و غیره در بطری/ قوطی) به شمار می‌آید.

همچنین صنایع چاپ و بسته‌بندی، صنایع آرایشی بهداشتی (پودر، عطر، رنگ مو، شامپو و غیره در بطری‌ها و شیشه‌ها) نیز از آن بهره میرند. درنهایت نباید کاربرد آن در صنایع برق (برای استفاده از نوار اتوبوس و بسته‌بندی نوار عایق)، صنعت دارویی (بطری‌ های مایع، قرص، پودر در داخلی شیشه یا ظروف پلاستیکی) و نوشت‌افزار را فراموش کرد.

همچنین، از فیلم‌ های شرینک POF برای بسته‌بندی مواد غذایی منجمد، سبزیجات، بستنی، شیرینی، شکلات و سایر محصولات خوراکی استفاده کرد. طبق نیاز مشتری، می‌شود به لایه‌های مانع یا MVRT آن محتوای افزدونی اضافه کرده و محصول با ویژگی و مشخصات جدیدی بسته به کاربرد مشخص تولید کرد.

مشخصات فنی شرینک پلی الفین

بسته‌بندی شرینک یک روش بسته‌بندی بسیار محبوب است. زیرا به شما امکان می‌دهد بسته‌های ایمن، مقرون‌ به‌ صرفه و جذاب از نظر زیبایی با استفاده از ماشین‌ های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک با نرخ نسبتاً بالایی تولید کنید. فیلم‌ های شرینک دارای ظاهری براق و شفاف هستند که آن‌ها را به بهترین انتخاب برای نشان‌دادن جزئیات و کیفیت محصول شما تبدیل می‌کند. آن‌ها همچنین دارای انواع ضد مه هستند تا به درجه وضوح بسته‌بندی شما بیفزایند.

این فیلم‌ها برای چاپ باکیفیت بالا نیز استفاده می‌شود؛ بنابراین‌، می‌توانید نام تجاری شرکت خود یا ویژگی‌های تغذیه محصول را مستقیماً روی بسته خود چاپ کنید. بسته‌بندی شرینک POF بهترین انتخاب جهت استفاده در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها است.

  • کاهش دمای انتشار شرینک.
  • افزایش طول عمر پوسته یا پوشش روی محصول در شرایط دمایی نگهداری کالا
  • دارای خاصیت بازیافت بسیار بالا و استفاده مجدد است
  • بهترین انتخاب برای کالا هایی که از شکل ظاهری غیر معمول برخوردار هستند
  • قابلیت پرینت گرفتن بدون کمترین اصلاحات روی سطح
  • بسته‌بندی آسان و مقرون‌به‌صرفه بسته به محیط کار دستگاه‌ های مورد نیاز (سنتی یا اتوماتیک)

شما می توانید برای استعلام قیمت و خرید، با شماره ی 09014188694 تماس بگیرید.

فیلم شرینک pof

فروش فیلم شرینک پلی الفین

سوالات متداول فیلم شرینک پلی الفین

در این قسمت به برخی از سوالات پرتکرار شما عزیزان در خصوص شرینک پلی الفین پاسخ داده شده است.

فیلم‌های شرینک پلی الفین برای بسته بندی مواد غذایی

آیا شرینگ پلی الفین قابل بازیافت است؟

در حال حاضر بازیافت پلاستیک مواد مخلوط شده، مانند روکش پلی اولفین، دشوار است. این ماده بسیار شبیه پلی اتیلن با چگالی کم، پلاستیک دسته 4 است که در حال حاضر به طور گسترده بازیافت نمی‌شود. وقتی مواد بازیافت می‌شوند، می‌تواند به تولید طیف وسیعی از موارد مفید دیگر ادامه دهد.

تفاوت بین PVC و فیلم شرینک پلی الفین (pof) چیست؟

پی وی سی (PVC) نسبت به رول شیرینگ pof در برابر پارگی مقاوم‌تر است، اما به تغییرات دما حساس‌تر است. سرما باعث شکنندگی و گرما باعث چروک شدن آن می‌شود. این امر باعث شده که برای حفظ اقلامی که ممکن است با آن شرایط مواجه شوند کمتر مفید باشد. همچنین در حین آب‌بندی و حرارت دادن بخارات مضر آزاد می‌کند.

فیلم‌های شرینک پلی الفین کاملا بازیافت نمی‌شود

آیا روکش شرینگ پلی الفین سازگار با محیط زیست است؟

فیلم شرینک پلی الفین ایمن و غیرسمی به بسته‌بندی‌کنندگان این امکان را می‌دهد که از روکش PVC (پلی وینیل کلرید) و سایر مواد استفاده کرده تا مواد سازگارتر با محیط زیست را پیدا کنند. هنوز هم در برخی از کاربردهای بسته بندی از این محصول استفاده می‌شود، PVC حاوی کلرید است که سموم را در طول تولید و در جریان بازیافت آزاد می‌کند.

چگونه از کیسه شرینک pof استفاده می‌کنید؟

کیسه‌های بسته بندی کوچک فیلم شرینک پلی الفین برای ایمن سازی و محافظت سریع محصولات ایده‌آل هستند. محصول را داخل کیسه بریزید و از یک مهر و موم حرارتی برای بسته شدن کیسه استفاده کنید. هنگامی که انتهای باز کیسه بسته شد، از یک عنصر حرارتی استفاده کرده تا فیلم را محکم در اطراف محصول بسته بندی کنید.

فیلم‌های شرینک پلی الفین با محیط زیست نسبتا سازگار هستند.

تفاوت شیرینگ pof و پلی اتیلن چیست؟

هر دو فیلم شرینک پلی الفین و پلی اتیلن مواد پلیمری گرمانرم هستند. تفاوت اصلی بین پلی اولفین و پلی اتیلن این است که پلی اولفین از پلیمریزاسیون آلکن‌های کوچک ساخته می‌شود؛ در حالی که پلی اتیلن از پلیمریزاسیون مولکول‌های اتیلن ساخته می‌شود. پلی اتیلن شکلی از پلی اولفین است.

آیا فیلم شرینک پلی الفین (pof) همان پلی استر است؟

پلی استر از دی متیل ترپتالات (DMT) و مونو اتیلن گلیکول ساخته شده است. فرآیندهای مدرن از اسید ترپتالیک خالص (PTA) به جای DMT استفاده می‌کنند. پلی پروپیلن یک رول شیرینگ pof است که از مونومر پلی پروپیلن به دست آمده از نفتا، ساخته می‌شود.

پلی پروپیلن یک رول شیرینگ pof است که از نفتا تولید می‌شود.