رنگ های مختلف کیسه زباله

رنگ های مختلف کیسه زباله به چه معنایی است؟

رنگ های مختلف کیسه زباله به چه معنایی است؟

حتما شما هم کیسه زباله هایی که در رنگ های متفاوت تولید شده اند دیده اید. و این سوال برایتان پیش آمده که علت تولید کیسه های زباله در رنگ های مختلف چیست و هر کدام در چه حوزه ای کاربرد دارند. لفاف پلیمر به عنوان فروشگاه ارائه دهنده انواع نایلون استرچ پالت بند در این مقاله قصد دارد به معرفی رنگ های مختلف کیسه زباله و کاربرد آن ها بپردازد. هدف ما این است که در انتها شما با شناخت انواع کیسه های زباله بهترین آن ها را با توجه به نیازتان تشخیص و مورد استفاده قرار بدهید. تا انتها با ما همراه شوید.

معرفی انواع رنگ های کیسه زباله:

کیسه های زباله در جنس ها، رنگ ها و سایز های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. که کارایی آن ها با توجه به مواردی که گفته شد متفاوت خواهد بود. انواع کیسه زباله شامل موارد زیر است:

کیسه زباله مشکی رنگ:

کیسه زباله مشکی

پر استفاده ترین کیسه های زباله کیسه زباله مشکی است. مزیت استفاده از کیسه زباله مشکی این است که زباله های درون آن مشخص نیست. این کیسه ها در اکثریت مکان ها مانند رستوران ها، منازل، ادارات، بانک ها و… در سایز های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند. کیسه زباله مشکی در ضخامت های متفاوت در بازار موجود است. و برای زباله هایی که به محیط زیست آسیب نمی زنند یا زباله های غیر عفونی و زباله های تر خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

این کیسه ها معمولا از مواد بازیافتی تولید می شوند و برای همین اگر از مجموعه مطمئنی خریداری نکنید ممکن است با کوچک ترین حرکتی پاره شوند. مزیت خرید کیسه زباله با کیفیت و ضخامت بالا این است که به راحتی زباله های سنگین را بدون پارگی کیسه برایتان قابل حمل خواهد کرد.

لفاف پلیمر به عنوان مرکز فروش شیرینگ pvc با کیفیت بالا و نازل ترین قیمت موجود در بازار می باشد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

کیسه زباله های شفاف یا سفید:

کیسه زباله های سفید مات بیشتر برای زباله هایی که دیدن آن ها اهمیتی ندارد استفاده می شود. این کیسه ها بیشتر در استخر ها منازل و… مورد استفاده قرار می گیرند. و به روشن تر شدن فضا کمک می کنند. کیسه زباله های شفاف یا مات سفید معمولا برای زباله های قابل تفکیک و جداسازی مورد استفاده قرار می گیرد. زباله های خشک را درون  این کیسه ها قرار می دهند تا فرآیند جداسازی آن آسان تر شود.

کیسه زباله های سبز رنگ:

یکی از بهترین نوع کیسه های زباله کیسه های سبز رنگ است. رنگ سبز این کیسه ها به دلیل دوستدار طبیعت بودن و تجزیه پذیر بودن آن هاست. این کیسه زباله ها بهتر است برای ریختن پسماند میوه ها و در باغ ها و فضاهای سبز مثل پارک ها یا برای جمع آوری برگ ها و شاخه های ریخته از درختان و سایر زباله های تری که به طبیعت باز میگردند مورد استفاده قرار بگیرند. آنچه سبب تمایز این کیسه ها نسبت به سایر رنگ ها شده این است که در صورت رها سازی این کیسه ها پس از مدتی تجزیه خواهند شد. و این یعنی کمترین آسیب ممکن به طبیعت وارد می شود.

بیشتر بخوانید: سفره یکبار مصرف کربنی درجه 2 و 3 چیست؟

کیسه زباله های قرمز رنگ:

کیسه زباله قرمز رنگ

میزان تولید این کیسه زباله ها نسبت به سایر مواردی که در بالا معرفی شد کمتر است. این کیسه ها اکثرا به صورت ضخیم آن ها و در سایز بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد تا از پارگی و ریختن زباله ها به بیرون جلوگیری شود. این کیسه ها کاملا مناسب برای زباله هایی مانند سرنگ های خونی و ضایعات اتاق عمل و …. می باشد. و بیشتر در بیمارستان ها یا آزمایشگاه ها استفاده می شوند.

کیسه های زباله آبی رنگ:

کیسه های زباله آبی رنگ مناسب برای مصارف خانگی جهت بازیافت زباله ها است. برای زباله های خشک مانند کاغذ و مقوا و … بهتر است از کیسه های آبی استفاده کنید. این کیسه ها معمولا در سایز های کوچک و بزرگ با ضخامت های متفاوت و به صورتی رولی نیز موجود می باشند و از تمام پلاسکو های سراسر کشور می توانید آن ها را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: علائم و اعداد بازیافت بر روی پلاستیک های پلیمری

کیسه زباله های زرد رنگ:

کیسه زباله زرد رنگ

این کیسه زباله ها نیز مانند کیسه زباله های قرمز رنگ در مواقعی استفاده می شوند که نیاز است بیش از شرایط عادی در جابجایی زباله ها احتیاط کرد. این کیسه ها با ضخامت بالا مناسب برای شیشه های شکسته، مواد عفونی و سایر مواردی است که بهتر است دور از دسترس قرار بگیرند. هدف از تولید این کیسه ها حمل و نقل ایمن موادی است که ممکن است برای محیط زیست و انسان ها مضر  باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت خرید انواع استرچ پالت دستی به صورت تکی و عمده با مشاورین مجموعه لفاف پلیمر در ارتباط باشید.

کیسه زباله های نارنجی رنگ:

این کیسه ها بیشتر در کلینک ها و آزمایشگاه ها و برای زباله هایی که نیاز به سوزاندن دارند مورد استفاده قرار میگیرند.

شناخت انواع رنگ های کیسه پلاستیک به شما کمک می کند تا در صورت مواجهه شدن با زباله های عفونی و خطرناک آنها را بدون آسیب به طبیعت و خودتان دور بیندازید. اگر این مطلب برایتان مفید بود یا موردی بود که در این مقاله به آن اشاره نشده است خوشحال می شویم آن را در قسمت دیدگاه ها با ما و سایر خوانندگان در میان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *