فیلم شیرینگ پی وی سی

لیبل پی وی سی شیرینگ چیست؟

لیبل پی وی سی شیرینگ چیست؟

مقدمه

شرکت لفاف پلیمر سهند با تولید و وارد کردن فیلم شیرینگ پی وی سی برای رفع نیاز بازارهای داخلی تلاش می کند. این مجموعه با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود با دو دهه فعالیت در زمینه ی مشاغل کشاورزی و صنعتی آماده ی خدمت رسانی می باشد. برای خرید محصولات تولیدی این مجموعه می توانید از امکانات خرید اینترنتی نیز بهره مند شوید.

برای پوشش لایه های پی وی سی از حرارت و انقباض استفاده می کنند و به این عملیات شیرینگ کردن می گویند. به دلیل تنوع محصولاتی که به تعدد رنگ نیازمند هستند لیبل شیرینگ را با رنگ و لعاب بیشتری عرضه می کنند. برچسب های شیرینگ امروزه جایگزین خوبی برای نایلون های شیرینگ هستند. این شیرینگ ها از موادی مانند PETG، OPP، PLA، EPS تولید و عرضه می شوند. این لیبل ها را برای ایجاد پوشش مناسب برای ظروف پلاستیکی و شیشه ای مورد استفاده قرار می دهند. برچسب ها در شرایطی که بطری ها حاوی مایع و روطوبتی هستند تغییر رنگ نمی دهند و برای بستن محکم تر درب محصولات مورد استفاده قرار می گیرند.

تولید شیرینگ لیبل به دلیل جمع شوندگی آن در متراژ زیادی صورت می گیرد زیرا این محصول بعد از حرارت دهی جمع می شود. چاپ برچسب شیرینگ حرارتی علاوه بر بخشیدن ظاهر زیبا به محصولات از قیمت کمتری نسبت به نمونه های مشابه برخوردار است و از نظر بهداشتی نیز باعث عدم نفوذ میکروب در بطری ها و ظروف حاوی مواد خوراکی می شود.

عملکرد دستگاه شیرینگ لیبل

دستگاه شیرینگ لیبل به تولید برچسب های پی وی سی شیرینگ می پردازد. برای تولید این لیبل ها میزان حرارتی با توجه به جنس آن ها به محصول تولیدی تابیده می شود. حرارت دستگاه که در تونل مخصوص تابیده شده از طریق برق، گاز و یا بخار تامین می شود. این نوارهای پلیمری و لوله ها با حرارتی که به آن ها وراد می شود تا دو سوم کاهش پیدا می کنند و به دور بطری ها کشیده می شوند. از این شیرینگ ها با کاربردهای مختلفی که دارند در تولید محصولات متنوع استفاده می کنند. تعمیر عایق سیم ها، ایجاد محفظه و نوشتن اطلاعات مربوط به محصول و رنگ دهی به آن از جمله موارد کاربرد که برای تولید نیاز به خرید فیلم شیرینگ پی وی سی دارد و انجام عملیات بر روی آن دارد.

لیبل شیرینگ حرارتی

لیبل شیرینگ حرارتی

برای مقاومت محصولات مختلفی از لیبل های شیرینگ حرارتی به منظور روکش کردن آن ها استفاده می شود. فرسودگی، تغییرات آب و هوایی، رطوبت و ضربه های سطحی در صورتی که از این لیبل برای پوشش دهی محصول استفاده شود اشکالی در شکل ظاهری آن به وجود نمی آورد. برای حرارت دادن به این شیرینگ ها از سشوارهای صنعتی استفاده می شود. میزان حرارت دهی به این وسیله بستگی به نوع محصول دارد. به کمک این وسیله تنظیم حرارت به سادگی صورت می گیرد و عایق با برچسب مورد نظر بر روی محصولات تولیدی کارخانه ها و کارگاه های صنعتی اعمال می شود. هر کدام از مدل های لیبل برای جمع شدن خاصیت مخصوص به خود را دارد. برای تهیه ی شیرینگ لیبل بهتر است آشنایی کلی با این محصول داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با ادامه ی مطالب همراه باشید.

روکش حرارتی تک لایه

چاپ برچسب های حرارتی شلینگ تک لایه برای کاربردهای عموی تر محصول مورد استفاده قرار می گیرد. این روکش با نام SGF در بازار عرضه می شود. مواد مورد استفاده در آن از انعطاف پذیری و مقاومت بالایی در برابر پارگی و فرسودگی برخوردار هستند. این روکش برای محصولات تولیدی از نظر عایق بندی آن ها بسیار مناسب است. استفاده از این روکش در تولیدهای متفاوتی صورت می گیرد و برای اعمال آن به درجه حرارت 120 درجه سانتی گرادی نیاز است.

روکش تک لایه ی ضد اصطحکاک

استفاده از روکش حرارتی ضد اصطحکاک برای چاپ نیاز به لیبل شیرینگ حرارتی دارد. بدنه ی طرح و نقش دار این مدل روکش ها باعث شده است استفاده از آن ها در تولید محصولات خوراکی رنگ و لعاب خوبی به آن ها بدهد. برای پوشش دهی وسایل ورزشی مانند چوب ماهیگیری نیز از این مدل روکش استفاده می شود. علاوه بر زیبایی کاربردی مانند اصطحکاک دست بر روی این محصولات از دیگر ویژگی های مورد توجه این روکش ها محسوب می شود.

روکش حرارتی دو لایه چسب دار

روکش تک لایه برای مصارف عمومی مورد استفاده قرار می گیرد. چسب اضافی این مدل روکش ها ضد آب و ضد روغن هستند. برای چسباندن شیرینگ حرارتی بر روی محصول استفاده از میزان حرارت مناسب بسیار مهم است. اغلب از سشوار های صنعتی برای این منظور استفاده می شود و علاوه بر برچسب، چسب مخصوص نیز در استفاده از آن آب می شود. همین چسب ها که از نظر ظاهری مشخص نیستند باعث عدم نفوذ گرد و خاک و میکروب به درون محصول مورد نظر می شوند. این ویژگی باعث شده است برای عایق بندی محصولات مختلف از این شیرینگ های لیبل استفاده شود. استحکامی که به خصوص در قسمت درب محصولات به وجود می آید باعث رفع نیاز مصرف کنندگان می شود.

نتیجه گیری

فیلم شیرینگ از موادی است که در تولید شیرینگ لیبل کارایی بسیار زیادی دارد. از این محصول برای ایجاد پوشش و عایق بندی و همچنین کمک به عدم نفوذ رطوبت و آلودگی ها در قسمت درب و برای درست کردن یک عایق مستحکم در بدنه ی انواع وسایلی مانند بطریها، کابل های سیم و وسایلی مانند چوب ماهیگیری مورد استفاده قرار می گیرد. تولید این روکش ها که به وسیله ی حرارت دهی بر روی محصولات اعمال می شود در حجم بالایی انجام می شود . به دلیل اعمال حرارت این برچسب ها به نصف مقدار اولیه تقلیل پیدا می کنند و برای اندازه گیری در حین حرارت دهی باید این نکته را نیز مدنظر قرار داد. مجموعه ی پلیمر سهند در تولید انواع محصولاتی مانند استرچ های غذایی و صنعتی، پالت ها و انواع چسب های پهن شیشه ای فعالیت می کند. خرید اینترنتی و ارسال این محصولات به سراسر ایران از طریق خرید اینترنتی نیز امکان پذیر می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *