نایلون استرچ علوفه

مزرعه خود را به دستگاه استرچ علوفه مجهز کنید!

دستگاه استرچ علوفه یکی از ماشین آلات کشاورزی مهم است که مزایای زیادی را برای مزرعه داران به همراه دارد. این دستگاه می تواند نایلون مخصوص بسته بندی علوفه را به طور کاملاً کارآمد و اصولی به اطراف علوفه های چیده شده بپیچاند. شاید این دستگاه در نگاه اول، ساده باشد، اما با توجه به حجم علوفه های برداشت شده از زمین زراعی، نیاز است که تمامی کارها از جمله برداشت و بسته بندی، به شکل مکانیزه صورت بگیرد.

از زمانی که علوفه چیده شده از زمین کشاورزی به صورت دستی بسته بندی می شد، سال ها گذشته است! امروزه توسعه صنایع و تجهیزات کشاورزی، زراعت را برای انسان ها آسان تر نموده است. کشاورزی در گذشته گاهی سخت و طاقت فرسا بود، چون ماشین آلات پیشرفته وجود نداشت و همه کارها باید توسط نیروی انسانی انجام می گرفت. سرما و گرما در فصل‌های مختلف سال باعث کندتر شدن و کاهش کارایی نیروی کار در مزرعه می شد. امروزه تمام این مشکلات برطرف شده است.

یکی از پیشرفت هایی که صنعت کشاورزی را متحول کرده، دستگاه استرچ علوفه نام دارد. نایلون کشاورزی یا همان استرچ علوفه بهترین پوشش برای بسته بندی و ذخیره سازی این خوراک دام است.

وقتی صحبت از نایلون کشاورزی به میان می آید، ویژگی های ارزشمندی را باید بر شمرد. این نایلون ها به صورت رول در کارخانه تولید می‌شوند تا استفاده از آن در دستگاه استرچ علوفه راحت تر باشد. نایلون کشاورزی نه تنها برای بسته بندی علوفه به کار می رود، بلکه در گلخانه داری و پوشش محصولات غذایی در مزرعه نیز کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: فیلم شیرینگ پی وی سی + قیمت خرید

جنس استرچ علوفه چیست؟

نایلون استرچ علوفه، محصولی بر پایه پلی اتیلن است که به منظور بهبود کیفیت آن مواد دیگری نیز اضافه می شود. این نایلون در واقع ساختار پلیمری دارد و در برابر بسیاری از عوامل آسیب زننده محیطی مقاوم است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های استرچ علوفه می توانیم به کیفیت بالای آن، دوام و استحکام سازگاری با محیط زیست و بهداشتی بودن اشاره کنیم. بهتر است بودجه قابل توجهی را برای خرید دستگاه استرچ علوفه اختصاص دهید چرا که باعث می شود محصولات تان بهتر ذخیره و انبار شوند.

ویژگی های نایلون استرچ علوفه

علاوه بر مواردی که در فوق به عنوان مزایای استرچ علوفه ذکر کردیم، در این قسمت به برخی دیگر از ویژگی های ارزشمند این نایلون کشاورزی اشاره خواهیم داشت. نایلون استرچ علوفه ضخامت خوبی دارد و به راحتی پاره یا سوراخ نمی شود. وزن سبک نایلون کشاورزی باعث شده که حمل و نقل آن آسانتر باشد. به علاوه وقتی به دور دسته های علوفه پیچیده می شود، وزن زیادی به آنها تحمیل نمی کند.

دلیل اینکه از دستگاه استرچ علوفه استفاده می ‌شود این است که نایلون کشاورزی به اندازه کافی مقاوم است و می‌تواند از نفوذ آلاینده ها به داخل علوفه جلوگیری کند.

ممکن است در شرایط ذخیره سازی علوفه در سیلوها، گاهی عوامل محیطی آلودگی ها و میکروارگانیسم ها مشکلاتی را ایجاد کنند و یا کیفیت علوفه را کاهش دهند. استرچ علوفه می تواند این محصولات زراعی را از تمام این مشکلات در امان نگه دارد. در همین راستا جانوران موذی و حشرات نمی توانند داخل نایلون کشاورزی نفوذ کنند، پس به علوفه ها هیچ آسیبی وارد نمی شود.

نایلون استرچ علوفه

بیشتر بخوانید: خرید فیلم سیل وکیوم برای بسته بندی

چرا به خرید دستگاه استرچ علوفه نیاز داریم؟

همه آنچه در فوق ذکر کردیم دلایل محکمی هستند تا شما قانع شوید برای مزرعه خود دستگاه استرچ علوفه بخرید. این ماشین آلات صنعتی کمک می کنند تا علوفه های آماده را سریع تر برداشت و بسته بندی کنید. پس روند تولید را افزایش می دهد. محافظت از علوفه ها، مزیت بزرگ این دستگاه‌ ها است.

علوفه، خوراک اصلی گاو ها در دامداری ها محسوب می شود. پس میبینید که به نوعی با سلامت دام و سلامت انسان ها در ارتباط است. خرید دستگاه های نایلون استرچ علوفه، سرعت انجام کارها را بالاتر می‌برد و به حداقل نیروی انسانی نیاز است. این یعنی هزینه های برداشت علوفه به شدت کاهش پیدا می کند.

نایلون سیلو، همان نایلون استرچ علوفه است

نایلون سیلو همان نایلون کشاورزی مخصوص بسته بندی علوفه است و از پلی اتیلن به صورت چند لایه ساخته می شود. نایلون سیلو همه ویژگی‌های فوق را دارد. همچنین از خشک شدن علوفه ها در اثر نور خورشید جلوگیری می کند. علوفه های بسته بندی شده با نایلون کشاورزی در سیلوها ذخیره می شوند و کشاورز می تواند مطمئن باشد که هیچ عامل خارجی وارد بسته بندی نخواهد شد. علوفه ها از هر گونه آلودگی زیست محیطی در امان هستند. در کلام کلی با استفاده از پوشش نایلونی برای علوفه آنها را بهداشتی و سالم تر نگه می‌دارید. پس به طور مستقیم از ابتلای دام به بیماری‌ها جلوگیری خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: تفاوت فیلم شیرینگ پی وی سی و فیلم استرچ

قیمت دستگاه استرچ علوفه چقدر است؟

امروزه تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید نایلون علوفه فعالیت می کنند. دستگاه استرچ علوفه نیز یکی از ماشین آلات صنعتی کشاورزی محسوب می شود. خوراک ورودی این دستگاه، فیلم استرچ علوفه است که به صورت رول قرار می‌گیرد. علوفه برداشت شده داخل نایلون پیچیده می شود تا سالم تر بماند.

آنچه که قیمت دستگاه استرچ علوفه را تحت تاثیر قرار می دهد شامل تجهیزات صنعتی به کار رفته در ساخت، قیمت مواد اولیه در تولید استرچ پلیمری علوفه و عرضه و تقاضا در بازار است.

برای اینکه انواع نایلون کشاورزی و بسته بندی را برای مزرعه یا گلخانه خود سفارش بدهید، کافیست با ما تماس بگیرید. ما تولید کننده انواع نایلون گلخانه ای، نایلون استرچ، شیرینگ pvc، شیرینگ پلی اتیلن و کاورهای پلاستیکی و مقوایی هستیم. محصولات با تضمین کیفیت ارائه می شوند. همین حالا می توانید محصولات وب سایت ما را بررسی کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *