تولید فیلم استرچ

تولید فیلم استرچ

فیلم استرچ ، یک فیلم پلاستیکی قابل کشش است که برای بسته بندی وسایل ، مورد استفاده قرار می گیرد.استرچ پالت بند ، از رزین های پلی اتیلن با چگالی کم ساخته شده است.فیلم استرچ ، در اطراف بسته ها یا اشیاء پیچیده می شود تا آنها را در کنار هم محکم نگه دارد و از آنها محافظت کند.انواع فیلم های کششی در بازار موجود است و هر یک از آنها یک هدف ، کیفیت و فرآیند ساخت بی نظیر دارند.انواع مختلف فیلم استرچ عبارتند از:

فیلم استرچ دستی

همانطور که از نام آن پیداست ، فیلم استرچ دستی به گونه ای طراحی شده است که بدون استفاده از ماشین آلات می توان آن را با دست بکار برد.بیشتر برای بسته بندی موارد کوچکتر و کمتر استفاده می شود.

فیلم استرچ ماشینی

نوعی از تجهیزات به نام دستگاه استرچ کش برای استفاده از این نوع فیلم مورد نیاز است.از مزایای استفاده از آن می توان به بسته بندی سریعتر و کارآمدتر و حداقل خطاهای بسته بندی انسانی اشاره کرد.

فیلم استرچ ، در ضخامت ها و عرض های مختلف عرضه می شود.نسخه های پیشرفته استرچ ، از آلفا الفین های بالاتر استفاده می کنند که باعث می شود آنها در برابر سوراخ ها و شکستگی مقاوم تر شوند.اندازه و نوع استرچ که شما انتخاب می کنید به کاربرد مورد نظر آن بستگی دارد.

فیلم استرچ ماشینی

رول استرچ ، توسط مجموعه ای از صنایع برای بسته بندی اقلام در اندازه ها ، وزن و ابعاد مختلف استفاده می شود.به عنوان مثال استرچ صنعتی ، در صنعت الکترونیک کاربرد زیادی دارد.وسایل و قطعات الکترونیکی شکننده و حساس به استاتیک و گرد و غبار هستند ، بنابراین صنعت الکترونیک از یک فیلم ضد استاتیک ویژه برای دفع استاتیک ، خاک ، گرد و غبار و سایر ذرات خارجی که می تواند به کالا آسیب برساند ، استفاده می کند.

فیلم استرچ اغلب برای اهداف بسته بندی اشیاء استفاده می شود.استرچ به دلیل کشیدگی و سازگاری زیاد ، تقریباً هر چیزی را می پوشاند ، از کالاهای خانگی گرفته تا کالاهای تجاری در اندازه و سطوح مختلف.
فیلم استرچ
می توانید از این فیلم برای بسته بندی محصولات یا جعبه ها روی پالت استفاده کنید و در آماده سازی حمل و نقل ، آنها را در برابر یکدیگر ایمن کنید.معمولاً مشاهده خواهید کرد که از این روش در سوپر مارکت ها یا برای اهداف صنعتی استفاده شده است.

لفاف پلیمر سهند ، طیف گسترده ای از محصولات مانند استرچ پالت دستی و همچنین فیلم استرچ ماشینی را در اختیار شما قرار می دهد تا با هزینه مناسب ، کالاهای خود را بسته بندی و محافظت کنید.برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما ، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *