کاربردهای مختلف فویل آلومینیومی

کاربردهای مختلف فویل آلومینیومی

کاربردهای مختلف فویل آلومینیومی

فویل آلومینیومی دارای چندین عملکرد در زندگی روزمره است. به عنوان مثال می توانید به حفظ غذا کمک کنید و کارهای مختلفی را در خانه انجام دهید، از جمله کمک به شستشو و اتو کردن لباس ها. در مرحله بعد ما درباره کاربردهای مختلف فویل آلومینیومی و همچنین در مورد اقدامات احتیاطی که باید در هنگام کار با آن در نظر گرفته شود صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

کاربردهای مختلف فویل آلومینیومی

۱- تسکین درد

در مورد استفاده از فویل آلومینیوم، موقعیت های مختلفی وجود دارد. قرار گرفتن مزمن در معرض آلومینیوم به عنوان مثال، هنگام استفاده در آشپزی یا در صورتی که در آب آشامیدنی وجود داشته باشد، واکنش های التهابی ایجاد می کند که به مغز آسیب می رساند. با این حال کسانی هستند که ادعا می کنند استفاده از فویل آلومینیومی می تواند به تسکین دردهای مختلف کمک کند، این به این دلیل است که گرمای تولید شده توسط بدن برای مدت طولانی تری در تماس با پوست باقی می ماند زیرا آن را به دام می اندازد و هدایت می کند. با این حال ما از گرمای بدن صحبت نمی کنیم، بلکه از منبع خارجی صحبت می کنیم که معمولاً به طور خاص برای اهداف درمانی طراحی شده است.

۲- اتوکشی سریعتر

به منظور کاهش زمان اتوکشی، باورهای متداولی وجود دارد که توصیه می کنند فویل آلومینیومی را روی میز اتو قرار داده و لباس را روی آن قرار دهید. به این ترتیب از لحاظ تئوری، می توانید هر دو طرف لباس را همزمان اتو کنید زیرا گرما منعکس می شود.

کاربردهای مختلف فویل آلومینیومی

۳- پاک کننده استاتیک برای شستن لباس ها

بسیاری از اوقات لباس های موجود در ماشین لباسشویی “گم شده” است. این به دلیل الکتریسیته ساکن است که تولید می شود و باعث چسبندگی لباس ها در طول خشک شدن می شود. یکی دیگر از کاربردهای رایج فویل آلومینیوم این است که با ساخت سه گلوله از فویل آلومینیومی و قرار دادن آنها در ماشین لباسشویی، می توان استاتیک را تا حد زیادی حذف کرد زیرا کاغذها بارهایی را که در هنگام شستشو آزاد می شود جذب می کند.

۴- اتصال باتری را تعمیر کنید

ممکن است اتفاق بیفتد که با وجود داشتن باتری های جدید، کنترل از راه دور خوب کار نمی کند.  آنچه ممکن است اتفاق بیفتد این است که فنرهایی که باتری ها را شل نگه می دارند و بعد از مدتی به درستی تنظیم نمی شوند. یک راه حل توصیه شده این است که مقداری فویل آلومینیومی بین باتری و فنر اضافه کنید. به عنوان رسانای خوب الکتریسیته، عبور آن را امکان پذیر می کند که می تواند به کنترل مجدد کمک کند.

۵- قیچی را تیز کنید

بستگی به تعداد و میزان استفاده دارد اما بر هیچ کس پوشیده نیست که قیچی به تدریج کندتر می شود اگر از آنها برای کوتاه کردن پارچه یا مو استفاده می کنید. بنابراین بسیاری از افراد توصیه می کنند که این کار را انجام دهید. بر اساس این باورهای رایج همانطور که برش می دهید آنها باید برتری خود را بازیابند.

کاربردهای مختلف فویل آلومینیومی

۶- قالب کیک سازی

علاوه بر استفاده از فویل آلومینیومی برای بسته بندی غذا در فر، اگر می خواهید کیک یا بیسکویتی با اشکال مختلف مانند ستاره، قلب، توپ راگبی یا هر ایده ای که بدون هزینه کردن روی قالبی در سر شما می چرخد، تهیه کنید، در تهیه آن با فویل آلومینیومی تردید نکنید. فقط مراقب باشید که این کار را با یک ورق دوتایی انجام دهید تا کمی سفتی بیشتری به آن ببخشد. به عنوان یک رسانای خوب گرما، کیک یا کیک اسفنجی شما بدون مشکل و به روشی که بیشتر دوست دارید تهیه می شود.

۷- یک کیسه را مهر و موم کنید

ممکن است اتفاق بیفتد که برای نگهداری مواد غذایی باید یک کیسه را ببندید و فقط کیف های معمولی را داشته باشید. نگران نباشید، با یک فویل آلومینیومی می توانید کیف قفل زیپ خود را بسازید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آلومینیوم را در جایی که می خواهید آب بندی کنید قرار دهید و اتو را روی آن بکشید.

نایلون شیرینگ حرارتی و نایلون شیرینگ تونلی

دستگاه نایلون شیرینگ برای بسته بندی بهتر و نهایی محصولات، نظیر بطری نوشابه و آب معدنی استفاده می گردد، که حمل را آسان می کند و از ضربه و آسیب به محصول جلوگیری می کند. دستگاه شیرینگ انواع مختلفی دارد که نایلون شیرینگ حرارتی و نایلون شیرینگ تونلی از بهترین های این دستگاه محسوب می شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *