نحوه بازیافت بطری های پلاستیکی

نحوه بازیافت بطری های پلاستیکی

ما در این مقاله قصد داریم به بیان نحوه بازیافت بطری های پلاستیکی و محصولات تولید شده از محصولات بازیافتی بپردازیم. ما به عنوان پیشرو در بسته بندی لوازم ، از اهمیت بازیافت می دانیم ، خصوصاً در مورد بازیافت بطری ها و شیشه های پلاستیکی. از اوایل دهه 70 مردم آگاه از نظر محیط زیست نگران زباله های پلاستیکی بودند. ما می دانیم که پلاستیک از بین نمی رود و تجزیه آن صدها سال طول می کشد. پلاستیک رایج ترین منبع زباله های دریایی است و ایجاد محصولات پلاستیکی بازیافتی تقریباً 66٪ در مقابل تولید محصولات پلاستیکی جدید صرفه جویی می کند. هر نوع پلاستیکی که باید بازیافت شود با طبقه بندی اعداد تعیین می شود. شماره طبقه بندی تعیین می کند که آیا پلاستیک قابل بازیافت است یا قابل استفاده مجدد است. پلاستیک ها از مواد مختلفی ساخته می شوند و در آنجا بسیاری از محصولات پلاستیکی قابل تجزیه نیستند.

نحوه بازیافت بطری های پلاستیکی مرحله به مرحله

برای بازیافت صحیح بطری های پلاستیکی این دستورالعمل های گام به گام را دنبال کنید:

  • درب بطری ها را برداشته و کنار بگذارید.  اگر مرکز بازیافت نزدیک شما درب بطری را قبول نمی کند مرکز بازیافت دیگری پیدا کنید .
  • باقیمانده مواد را از ظروف ، از جمله قندها و ذرات غذا خارج کنید و کاملاً با آب بشویید.
  • مهر و موم های پلاستیکی را بردارید.بعضی مواقع مهم نیست که این مواد روی بطری پلاستیکی باقی مانده باشند ، اما اکثریت قریب به اتفاق نیاز به حذف قبل از بازیافت دارند.
  • در صورت لزوم ،بطری های پلاستیکی را برش دهید و آن ها را کوچک تر کنید. اگرچه لازم نیست ، اما این فرآیند باعث صرفه جویی در فضا برای حمل و نقل می شود.
  • بسته به گزینه های بازیافتی که در دسترس دارید ، یا بطری های خود را در سطل بازیافت قرار دهید یا به مرکز بازیافت محلی خود تحویل دهید.

نحوه بازیافت بطری های پلاستیکی

از محصولات پلاستیکی پس از بازیافت در تولید چه وسایلی استفاده میشود؟

  • از بطری ها و ظروف مورد استفاده شیر یا مواد شوینده ظرفشوییمی توان در تولید میزهای پیک نیک ،  ظرف های زباله / بازیافت استفاده کرد.
  • کیسه های مواد غذایی یکبار مصرف می تواند الوارهای پلاستیکی ایجاد کند که کاربردهای متنوعی مانند نرده ها دارد.
  • بطری هایی که برای نوشابه  و آب استفاده می شود می توانند به ژاکت ، تی شرت ، فرش و بطری های پلاستیکی بیشتر تبدیل شوند.
  • درب بطری ها  می توانند محفظه ای برای باتری اتومبیل ، ابزار باغبانی ، ظروف ، کیسه های خرید  و طناب ایجاد کنند.

به طور خلاصه ما اهمیت بازیافت بطری های پلاستیکی  ، مجموعه شگفت انگیز محصولات قابل تولید را یاد گرفته ایم. به یاد داشته باشید که یک تن مواد بازیافتی به طول می انجامد تا محصولات جدید تولید شوند! لفاف پلیمر سهند خدماتی مانند فروش عمده چسب نواری و طیف گسترده ای از محصولات پلاستیکی مانند استرچ صنعتی را ارائه می دهد که همگی 100٪ قابل بازیافت هستند. اگر هنگام جستجوی یک راه حل مناسب برای بسته بندی سوالی داشتید با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *