مزایای استفاده از نایلون در پوشش گلخانه

مزایای استفاده از نایلون در پوشش گلخانه

مزایای استفاده از نایلون در پوشش گلخانه

اگر عاشق باغبانی هستید ، داشتن گلخانه می تواند رویای نهایی باشد.گلخانه ها راهی عالی برای افزایش قابلیت های باغبانی شما هستند.وظیفه اصلی گلخانه تأمین رطوبت و گرمای مطلوب است که می تواند از نور خورشید یا منبع دیگری ایجاد شود.این که آیا از آنها فقط برای شروع رشد گیاهان استفاده می کنید یا به طور تمام وقت گیاهان خود را در آنجا رشد می دهید ، گلخانه ها دارای محیطی برای رشد پایدار و محافظت از گیاهان در برابر آب و هوا هستند.اگر در حال بررسی پوشش مناسب برای گلخانه هستید ، ممکن است این سوال برای شما پیش آید که آیا نایلون گلخانه گزینه مناسبی است یا خیر؟

نایلون برای پوشش گلخانه ها

نایلون گلخانه ای انعطاف پذیر و سبک است که در رول های غول پیکر عرضه می شود که می تواند بزرگترین گلخانه روی کره زمین را پوشش دهد.این نه تنها به طور قابل توجهی ارزان تر از پوشش سنتی گلخانه است ، بلکه برخلاف شیشه ، شکستنی نیست و انتخاب ترجیحی بیشتر افراد است.

نایلون برای پوشش گلخانه ها

مزایای نایلون گلخانه

  • هزینه : پلاستیک ارزان ترین گزینه برای پوشش گلخانه است.البته قیمت پلاستیک گلخانه ای بسته به نوع پلاستیک متفاوت است.به عبارتی دیگر مزیت گلخانه پلاستیکی این است که به شما این امکان را می دهد که بدون هزینه ای از گلخانه بهره مند شوید.
  • نصب آسان : از آنجا که پلاستیک سبک و انعطاف پذیر است ، نصب آن آسان است و به نیروی کار زیادی نیاز ندارد.ساخت و نگهداری آنها آسان تر از گلخانه های شیشه ای است.
  • هزینه نصب پایین : نصب نایلون به عنوان پوشش گلخانه آسان بوده و از این جهت نیروی کار کمتری نیاز است که این باعث صرفه جویی در هزینه های نصب میشود.شما میتوانید پوشش پلاستیکی را خودتان بسازید و تعمیر کنید.
  • قابل تعمیر:اگرچه ورق های پلاستیکی مستعد آسیب و تخریب هستند ، اما ترمیم آن پارگی ها و سوراخ های جزئی بسیار آسان است.در واقع ، جایگزینی ورق های پلاستیکی به قدری ساده است که حتی نیازی به استخدام متخصص ندارید و در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود.

برای مدتی شیشه بهترین پوشش برای گلخانه ها بود.اما در حال حاضر گلخانه های پلاستیکی محبوب تر شده اند و جایگزین گلخانه های شیشه ای شده اند.گلخانه های پلاستیکی مزایای زیادی دارند ، اما برخی از انواع آن در مقایسه با شیشه معایبی نیز دارند.

معایب نایلون گلخانه

  • دوام پایین:پلاستیک ارزان است ، اما دوام چندانی ندارد و باید به دلیل آسیب دیدگی دوباره هر دو سال یکبار استفاده شود.البته دوام پلاستیک بسته به نوع پلاستیک متفاوت خواهد بود.برخی از پلاستیک ها دوام فوق العاده بالایی دارند و حتما هم قیمت بالایی دارند.وقتی صحبت از شیشه می شود ، تا زمانی که شکسته نشود ، دوام می آورد.
  • گلخانه های پلاستیکی همچنین دارای رطوبت بالایی هستند که می تواند بیماری های گیاهی و محیطی و جمعیت حشرات را تشویق کند که منجر به استفاده بیشتر از آفت کش ها می شود.

مزایا و معایب نایلون گلخانه

این که تصمیم بگیرید کدام نوع گلخانه (گلخانه با روکش شیشه یا با روکش پلاستیکی) برای نیازهای شما بهترین است ، گزینه های فوق العاده ای برای هر دو انتخاب وجود دارد.به خاطر داشته باشید که هر دو مزایا و معایب خود را دارند ، بنابراین آنچه را که متناسب با نیازهای شما و بودجه شما در یک پروژه است خریداری کنید.

نمی توان انکار کرد که گلخانه های شیشه ای کاربردی و زیبا هستند ، با این حال ، گلخانه ها با پوشش پلاستیکی خیره کننده به نظر می رسند و مزایای اضافی زیادی با هزینه بسیار مقرون به صرفه تری دارند.هر کدام را که انتخاب کنید ، تضمین می شود که از تماشای سبزیجات خوشمزه و گیاهان زیبای خود لذت خواهید برد.

به نظر من یک گلخانه پلاستیکی ارزش سرمایه گذاری را دارد.من شخصاً عاشق یک گلخانه شیشه ای هستم اما فضا ، امور مالی و شرایط فعلی مانع آن می شود.ما نایلون گلخانه ای را تولید می کنیم که با نیازهای واقعی مشتریان ما مطابقت دارد.با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که به شما مشاوره دهیم!!!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *