سلفون بهتر است یا پلاستیک

سلفون بهتر است یا پلاستیک

بسته بندی با سلفون بهتر است یا پلاستیک.این موضوعی است که در این مقاله میخواهیم به بررسی آن بپردازیم.ما شاهد اخبار جدید بسیاری در مورد تحولات صنعت پلاستیک هستیم.در حال حاضر ، برای بسته بندی محصولات ، بجای استفاده از پلاستیک از سلفون استفاده میشود.بسته بندی مواد غذایی و دیگر محصولات با سلفون ، بهتر از استفاده از کیسه های پلاستیکی است.در بسیاری از کشورها کیسه های خرید پلاستیکی کنار گذاشته شده اند و گزینه های سازگار با محیط زیست جایگزین آنها شده اند.در حال حاضر بیشتر مشاغل از سلفون برای بسته بندی محصولات در تجارت خود استفاده می کنند.اما آیا میدانید چرا؟

سلفون گیاهی است به این معنا که سلفون از گیاهان ساخته می شود و حتی نام خود را سلولز گرفته است.سلفون در اوایل دهه 1900 توسط یک مرد سوئیسی بوجود آمد.سلفون در سال 1912 از نظر تجاری به بازار عرضه شد و در اواخر دهه 1920 هنگامی که سلفون ضد رطوبت در دسترس قرار گرفت محبوبیت زیادی پیدا کرد – این نوع سلفون برای خانواده ها مناسب تر بود زیرا می توان از آن برای بسته بندی مواد غذایی استفاده کرد.سلفون تا دهه 60 بسیار محبوب بود اما بعداً به دلیل افزایش تولید پلاستیک های پایه پتروشیمی مانند کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف کاهش یافت که امروزه مصرف کنندگان و مشاغل سعی در جلوگیری از این کار دارند.برای بسته بندی مواد غذایی میتوان از سلفون استرچ غذایی استفاده کرد.

به جای پلاستیک سنتی از سلفون استفاده کنید

به جای پلاستیک سنتی از سلفون استفاده کنید

سلفون واقعی از سلولز آلی (الیاف چوب یا گیاه) ساخته شده و ماده ای طبیعی تر ، سازگار با محیط زیست است و می تواند به داخل زمین تجزیه شود (زیست تخریب پذیر).

پلاستیک و کیسه های پلاستیکی ، غیر قابل تجزیه است و بنابراین نمی توان آن را در زمین تجزیه کرد ، اما قابل بازیافت است.

سلفون بسیار ضخیم تر از انواع پلاستیکی نازک و سنتی است.از آنجایی که این نوع پلاستیک ضخیم تر و محکم تر است ، مناسب برای برنامه هایی مانند بسته بندی مواد غذایی است.تمیز کردن بسته بندی های سلفون ، در صورت کثیف شدن بسیار ساده تر است.به دلیل داشتن مواد ضد رطوبت ، سلفون برای بسته بندی چیزهایی مانند دسته گل های تازه نیز فوق العاده است.

به عنوان یک بیوپلاستیک ، سلفون 100٪ زیست تجزیه پذیر است ، بنابراین به راحتی می توان آنرا دور ریخت ، پس به سادگی آن را در سطل زباله منزل خود قرار دهید.

به جای پلاستیک سنتی از سلفون استفاده کنید

بسته بندی مواد غذایی با سلفون راحت تر است ، اما سلفون نسبت به سایر انواع پلاستیک گران تر است.علاوه بر بسته بندی مواد غذایی ، از سلفون برای بسته بندی گل و هدایا و ساخت نوار چسب استفاده می شود.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم ، سلفون از گیاهان ساخته می شود و تجزیه پذیر است ، اما از مواد شیمیایی سمی از جمله دی سولفید کربن و اسید سولفوریک نیز در فرآیند تولید استفاده می شود.

حال با توجه به مطالب ارائه شده در بالا به نظر شما سلفون بهتر است یا استفاده از کیسه های پلاستیک.

استفاده از سلفون در تجارت خود

سلفون ماده ای متنوع است که می تواند برای بسیاری از برنامه های مختلف و در طیف وسیعی از مشاغل مختلف از گل فروشی ها ، گرفته تا نانوایی ها و سوپر مارکت ها استفاده شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شرکت لفاف پلیمر سهند تولیدکننده استرچ غذایی ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *